Aftellen - Reisverslag uit Berlikum, Nederland van Harmke Siegersma - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Berlikum, Nederland van Harmke Siegersma - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Harmke Siegersma

Blijf op de hoogte en volg Harmke

10 Januari 2015 | Nederland, Berlikum

Het aftellen is begonnen. Nog even en dan vertrek ik voor vijf maand richting Curaçao om daar stage te gaan lopen. Ontzettend spannend. Nu de laatste loodjes. Wat nu vooral belangrijk is, is school goed afronden zodat ik zonder zorgen kan vertrekken.

Om iedereen in optimaal te kunnen informeren ben ik ook een reisblog begonnen. Op deze manier kan ik veel mensen op de hoogte houden en brengen om mijn ervaringen.

Ten zijner tijd zal een volgend verslag verschijnen.



  • 10 Januari 2015 - 19:10

    Jolanda:

    Super spannend!!! Succes nog met de laatste loodjes!!
    Ik ga je blog zeker volgen! Ik wens je alvast super veel plezier!! & succes met je stage!
    Doe voorzichtig en kom heel en gezond thuis! ;) maar dat komt wel goed..

    Leafs Jolanda

  • 10 Januari 2015 - 19:39

    Fokelina:

    Sjit no al aardich op he ....
    Nog efkes goed oan de slach mei skoalle. Dan hast dat mar ôf.
    Dan noch efkes t skypen oefenje mei moi ....
    Hoopje dast dr n super moaie tiid hawwe silst, mar dat komt fêst goed !!

    Hele dikke XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berlikum

Harmke

Dare to live the life you've dreamed off. Go forward and make your dreams come true.

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 24078

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 08 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: